Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian

Działalność marketingowa firmy produkującej styropian
autorem artykułu jest leonidas kropisz

Działalność marketingowa przedsiębiorstwa opiera się przede wszystkim o marketing mix a więc mianowicie uwzględnia 4 najistotniejsze z punktu widzenia marketingowego narzędzia:
- produkt
- cena
- dystrybucja
- promocja mix
Swoje działania kumulowane są przede wszystkim na jednym z najistotniejszych elementów marketingu mix z punktu widzenia firmy i jej otoczenia.
logistyka i spedycja a także rozbudowany transport firmy wpływa korzystnie na zachowanie ciągłości w dostawach i zadowolenie klienta
Tym elementem jest promocja mix obejmująca swym zasięgiem w przypadku firmy Marbet:
- Szeroko pojęte znaczenie słowa reklama - koncentrując swe działania na znalezieniu właściwej drogi dotarcia do potencjalnego odbiorcy usług, przy wykorzystaniu wielu technik reklamy, mających skuteczne odzwierciedlenie w rzeczywistych zyskach firmy.
Wśród tych technik możemy wyróżnić: reklamę prasową, telewizyjną na szczeblu regionalnym, radiową, internetową i wiele innych.
- Sprzedaż osobista - kierowanie oferty sprzedaży w sposób bezpośredni osobowy, przy wykorzystaniu przedstawicieli handlowych, mających za zadanie utrzymanie korzystnych relacji z klientem przed, podczas jak i po zakończonej transakcji,
- Marketing Bezpośredni - obejmujący swym zasięgiem szereg pomocnych narzędzi skierowanych w sposób bezpośredni do klienta, a więc wykorzystanie np.: katalogów, ulotek, plakatów informacyjnych, linia telefoniczna, prospekty.
- Public Relations – ma za zadanie przede wszystkim budowanie dobrego wizerunku firmy Marbet w oczach klientów, czyli zastosowanie programów lojalnoÅ›ciowych, organizacja bezpÅ‚atnych szkoleÅ„ i konferencji dla klientów w celu zapoznania ich m.in. z ofertÄ… a także przekazania głębszych interesujÄ…cych informacji np.: o procesie produkcyjnym firmy itp., stosowanie programów klient nasz przyjaciel – majÄ…cych na celu stworzenie bazy staÅ‚ych klientów, wykorzystywanej m.in. do przekazywania informacji o nowoÅ›ciach , cenniku, okazjach, rabatach, a także stanowiÄ…cych źródÅ‚o informacji, dziÄ™ki której firma pamiÄ™ta zawsze o klienciei jest z nim w ważnych dla niego chwilach np.: urodziny, imieniny itp.
- Promocja sprzedaży - polegająca na organizowaniu różnych promocyjnych akcji sprzedawanego asortymentu, specjalnie przygotowanych ofert uwzględniających indywidualne warunki klienta, poprzez dopasowanie odpowiedniego zestawu szeregu czynników, decydujących o wysokiej jakości oferowanego asortymentu przy jak najniższej cenie.
Działania , firmy transportowe odgrywają także istotną rolę w działalności firmy.

--


Artykuł pochodzi z serwisu www.Artelis.pl

Zobacz takze:
Poszukiwanie pracy w Irlandii
Zalety materaców i poduszek wypełnionych łuską gryki. Z
Mazowiecka Giełda Maszyn
O segregacji odpadków słów kilka
Pomysł na prezent: Prezent z dostawą na dzisiaj!